Veel gestelde vragen

Wij beantwoorden graag uw vraag!
Hoe kan ik in contact komen met YOB?
  • Vul het contactformulier in op onze website www.yob.nl
  • Neem telefonisch contact op via 088-2350300
  • Stuur een mail naar sales@yob.nl
Hoe kan ik een YOB cliëntabonnement aansluiten?

Als kantoormedewerker heb je de mogelijkheid om via het Online Abonnementen Systeem (OAS) zelf cliëntabonnementen aan te sluiten. Zodra het abonnement is aangemaakt, kan de cliënt direct starten.

Hulp nodig bij het aanmaken van een cliëntabonnement? Neem contact op met onze supportafdeling via 088-2350302.

Hoe kan ik YOB cliëntabonnement opzeggen ?

Cliëntabonnementen kunnen maandelijks worden opgezegd met een opzegtermijn van één maand. Het abonnement kan door een kantoormedewerker van het accountantskantoor worden opgezegd in het Online Abonnementen Systeem (OAS).

Hulp nodig bij het opzeggen van een cliëntabonnement? Neem contact op met onze supportafdeling via 088-2350302.

Is er een gebruikershandleiding van YOB beschikbaar?

Ja, er zijn diverse handleidingen beschikbaar. Wij maken het onze gebruikers graag zo gemakkelijk mogelijk en bieden vanaf het eerste begin ondersteuning. Bij iedere applicatie is het mogelijk om de ‘help’ knop te raadplegen. Hier vindt je een uitgebreide handleiding.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kun je kiezen voor ‘wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt vervolgens een email met hierin een tijdelijk wachtwoord. Je kunt vervolgens het wachtwoord zelf wijzigen.

Als dit niet lukt, neem dan contact met ons op via sales@yob.nl of via 088-2350300.

Zijn mijn bedrijfsgegevens veilig bij YOB?

Ja, veiligheid staat bij YOB hoog in het vaandel. Wij garanderen hoogwaardige beveiligingsprocedures en opslag van documenten in een Cloud op Nederlandse servers. Standaard worden er back-ups gemaakt van je bedrijfsgegevens.

Waarin onderscheidt YOB zich van concurrenten?

YOB zorgt voor een optimale samenwerking tussen kantoor en cliënt. Dit doen zij door alle producten continu te optimaliseren en te verbeteren. Heb je hulp nodig? Dan staat er elke dag een gedreven team voor je klaar die het woord ‘klantvriendelijkheid’ uitdragen.

Heeft u andere vragen?

telefoon  +31 (0)88 235 03 01

mail  sales@yob.nl