Altijd toegang tot financieel- administratieve documenten

In het online dossier kunnen documenten worden opgeslagen zoals contracten, salarisstroken en KvK uittreksels.

Middels tags en opgeslagen in een – op maat aanpasbare – mappenstructuur zijn alle opgeslagen documenten eenvoudig terug te vinden.

Online dossier

Realiseer een flinke kostenbesparing op verschillende niveaus voor het kantoor en cliënten door gebruik te maken van het online dossier van YOB. Hoe? Organiseer en archiveer financieel-administratieve informatie van- en naar cliënten op een gebruiksvriendelijke en toegankelijke manier.

Het online dossier is geschikt voor het uploaden van documenten via de website of via e-mail. In het online dossier kunnen documenten worden opgeslagen zoals contracten, salarisstroken en KvK uittreksels. Binnen het dossier hebben de kantoormedewerker en cliënt ieder een privé deel voor het bewaren van overige stukken.

Altijd en overal toegang

De cliënt kan op ieder moment van de dag haar administratieve documenten inzien en middels de chatfunctie hierover gemakkelijk vragen stellen aan het kantoor, waar zij weer op kunnen reageren. Op deze manier is het mogelijk om met de cliënt te bouwen aan een duurzaam communicatiekanaal.

Raken we dan niet alle documenten kwijt in één groot archief? Nee. Middels tags en opgeslagen in een – op maat aanpasbare – mappenstructuur zijn alle opgeslagen documenten eenvoudig terug te vinden.

Veiligheid

Veiligheid staat bij YOB hoog in het vaandel. Wij garanderen hoogwaardige beveiligingsprocedures en opslag van documenten in een Cloud op Nederlandse servers.