
90% van het werk van een accountant kan geautomatiseerd worden!
Beveiligd klantportaal voor cliënten en kantoor om alles online te regelen. Het klantportaal beschikt over een actueel takenoverzicht waardoor in een oogopslag te zien is hoe je er voor staat!
Kantoor en cliënt kunnen direct gezamenlijk documenten inkijken, bewerken en accorderen met een digitale handtekening. Goedgekeurde stukken worden direct verzonden via SBR-standaarden naar diverse partijen zoals Belastingdienst, Kamer van Koophandel, CBS en Banken.
Je gegevens zijn veilig bij ons
nɘʞnɘbmO
” Van archiefkast naar online dossier ”
” Van papieren documenten goedkeuren met een stempel naar documenten goedkeuren met een online handtekening ”
” Van verzenden via de post naar versturen via de standaarden van SBR ”
” Van stapels ordners op je bureau naar één beeldscherm met een uitgebreid takenoverzicht per cliënt ”

Wij denken mee!
De online diensten én het persoonlijke advies van YOB bieden de oplossing!
Wie is YOB?
Met ruim 20 jaar ervaring in de ICT- en Accountancybranche is YOB een innovatieve en betrouwbare partner die continu werkt aan het verbeteren en optimaliseren van de diensten. Al onze diensten zijn zeer toegankelijk voor cliënten en passen binnen het werkproces van het kantoor. Geen dure software investeringen dus!
Dagelijks staan de enthousiaste medewerkers van YOB voor je klaar om waar nodig persoonlijke ondersteuning te bieden bij het gebruik van onze diensten en om te adviseren over de nieuwe mogelijkheden.
Nooit meer documenten kwijt
Helder overzicht van taken
Veilig inloggen via Single-Sign-On
Documenten accorderen en versturen
Gratis gebruik van unieke XBRLviewer
Altijd en overal toegang tot je documenten
Mobile YOB app voor IOS en Android
Veiligheid hoogste prioriteit

Klantportaal
SBR rapportage
Online dossier
Mobile YOB app
Als innovatief kantoor wil je cliënten online adviseren en informeren zonder de aandacht voor je cliënt te verliezen.
Ook wil je dat je klant altijd de juiste en meest actuele informatie kan inzien en direct helder heeft welke taken nog openstaan in de administratie.
Met het klantportaal van YOB hebben cliënt en kantoor een plek waar alles overzichtelijk te regelen is en kun je als kantoor snel inspelen op de behoeften van de cliënt.
Je cliënt is gewend om online te werken en verwacht dit ook van het kantoor. Documenten voor de belastingdienst goedkeuren middels een fysieke handtekening wordt dan ook gezien als ‘niet meer van deze tijd’.
Gebruik hiervoor de rapportage software die YOB heeft ontwikkeld. Hét accorderings- en verzendportaal waarmee je cliënten zo goed mogelijk kunt helpen bij het verwerken van hun officiële documentenstroom.
Cliënten brengen geen mappen meer naar kantoor, maar mailen alles online.
Als kantoor ga je zorgvuldig om met deze documenten en sla je ze ergens op een server op. Je moet er niet aan denken dat het systeem eruit ligt of de server crasht.
Door gebruik te maken van het Online Dossier kunnen cliënten zelf documenten uploaden in een beveiligde omgeving die alleen toegankelijk is voor de betreffende kantoormedewerker.
Adviseur en cliënt hebben beide een privé omgeving waar overige documenten opgeslagen kunnen worden die zij van elkaar niet kunnen zien.
Middels de chatfunctie kunnen er gemakkelijk vragen gesteld worden over een document. Wanneer de cliënt ’s avonds de administratie bijwerkt, kunnen zij alvast vragen stellen waarop de kantoormedewerker de volgende dag weer kan reageren.

Tarieven
Administratie
Kantoorabonnement € 75,00 per maand
Cliënt abonnement € 2,00 per maand
Centraal toegangsportaal in eigen huisstijl
Takenoverzicht
SBR rapportage
Digitaal aangiften versturen
Mail ondersteuning van support
Administratie +
Kantoorabonnement € 75,00 per maand
Cliënt abonnement € 2,50 per maand
Centraal toegangsportaal in eigen huisstijl
Takenoverzicht
SBR rapportage
Digitaal aangiften versturen
Online dossier
Standaard mobile YOB app
Mail & telefonische ondersteuning van support